Pałacowa oferta

null

Naszą bogatą ofertę kierujemy zarówno do firm, jak i do osób chcących zorganizować ślub i wesele pod Poznaniem. Organizujemy: przyjęcia weselne, imprezy okolicznościowe, bankiety firmowe, imprezy integracyjne, konferencje oraz pikniki. Naszych Gości zapraszamy na wydarzenia cykliczne, takie jak: Gala Ślubna, bale sylwestrowe i karnawałowe, święta wielkanocne, czy koncerty kolęd. Wieloletnie doświadczenie, wyśmienita kuchnia oraz profesjonalny serwis, to gwarancja udanego spotkania.

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową ofertą przedstawioną poniżej.

przyjęcia weselne poznań

Oferta weselna

null

Pałac w Wąsowie jest idealnym miejscem na organizację przyjęcia weselnego. Nasze główne atuty to: malownicze położenie na terenie angielskiego parku, zabytkowe wnętrza, doskonała kuchnia oraz doświadczony serwis.

Państwa uroczystość możemy zorganizować w czterech różnych miejscach:

Zabytkowe wnętrza Pałacu Hardta  – do 150 os.
Sala Parkowa z widokiem na park o pow. 400 m2– do 250 os.
Spichlerz Wąsowo o pow. 500 m2– do 250 os.
Namiot bankietowy o pow. 350 m2– do 250 os.
121
IMG_4462
kaplica
112

Na miejsce ceremonii zaślubin można wybrać malowniczy park lub pobliską kaplicą ślubów, pamiętającą przysięgi sprzed 200 lat. Gościom weselnym oferujemy 150 miejsc noclegowych, a Państwo Młodzi otrzymają w prezencie najpiękniejszy apartament w Pałacu Hardta. Zachęcamy do skorzystania z przejazdu pałacową karocą, zaprzężoną w konie fryzyjskie.

Swoje doświadczenie i pomoc oferujemy w zakresie: oprawy muzycznej, dekoracji wnętrz i stołów, oświetlenia sal, przygotowania wizytówek, menu, itd. Współpracujemy ze sprawdzonymi wizażystkami, fryzjerkami, fotografami i kamerzystami.

Naszą wieloletnią tradycją jest organizacja Gali Ślubnej. W programie imprezy znajdą Państwo pełen wachlarz aranżacji ślubnych i okolicznościowych, degustacje kulinarne, modę ślubną i okazjonalną, oprawę muzyczną oraz wiele innych.

Katherina_Bartek_Pałac_Wąsowo_302
Katherina_Bartek_Pałac_Wąsowo_212
Fotografia Tomasz Grundkowski 02
425_20170909_220503_gp-1024x683

Imprezy okolicznościowe

KOMUNIE, CHRZCINY, URODZINY, JUBILEUSZE
null

Zachęcamy do organizacji imprez okolicznościowych: komunii, chrzcin i spotkań towarzyskich. Do dyspozycji naszych Gości pozostawiamy kameralne, zabytkowe sale.

W okresie wiosenno-letnim zachęcamy do organizacji przyjęć na pałacowych tarasach skąd roztacza się urzekający widok na park angielski. Gwarantujemy doskonałą, tradycyjną kuchnię oraz doświadczony serwis. Na życzenie Gości przygotowujemy torty okolicznościowe, domowe wypieki oraz desery z pałacowej cukierni.

Swoje doświadczenie i pomoc oferujemy również w zakresie: oprawy muzycznej, dekoracji wnętrz i stołów oraz doboru odpowiednich atrakcji.

09 wrzesień (2)
sala niebieska w pałacu hardta
IMG_4840
pokój - big
IMG_0816
imprezy integracyjne poznań

Oferta

DLA FIRM
null

Od 2001 roku z powodzeniem zajmujemy się kompleksową organizacją konferencji, spotkań biznesowych, imprez firmowych, czy pikników. Sprzyja nam w tym nie tylko dobra lokalizacja w sąsiedztwie autostrady A2, czy doskonale rozwinięta infrastruktura konferencyjno-hotelowa, ale również położenie w malowniczym parku angielskim i obecny tu mikroklimat, który pozytywnie wpływa na dobre samopoczucie naszych Gości.

Oferujemy zabytkowe sale szkoleniowe i bankietowe z tarasami oraz największą salę konferencyjno-bankietową o powierzchni 400 m kw. z widokiem na park krajobrazowy.
W okresie wiosenno-letnim do dyspozycji naszych Gości pozostawiamy altanę grillową położoną wśród zieleni wiekowych dębów. Bogata baza hotelowa z 78 pokojami, daje możliwość zapewnienia noclegu nawet do 200 osób.

Możemy się pochwalić jedną z lepszych kuchni w Wielkopolsce, opartej o wyroby własne
i produkty regionalne. Przebojem przerw kawowych są wypiekane przez naszych cukierników pączki, drożdżówki, czy wyśmienite ciasta.

Doświadczony i dyskretny  personel zadba nawet o najmniejsze potrzeby naszych Gości, zapewniając prawidłowy przebieg spotkania. Służymy pomocą przy doborze oprawy muzycznej, scenografii, czy rozmaitych programów integracyjnych i atrakcji.

Swoje wieloletnie doświadczanie oferujemy zwłaszcza w zakresie organizacji:

  • Spotkań integracyjnych (do 250 os.)
  • Konferencji / szkoleń (do 250 os.)
  • Pikników (do 2500 os.)
  • Spotkań w altanie grilowej (do 200 os.)
  • Bankietów (do 300 os.)
  • Balów firmowych (do 200 os.)

Do Państwa dyspozycji pozostawiamy 8 sal konferencyjnych o zróżnicowanej wielkości oraz profesjonalny sprzęt multimedialny.

SALA

PARKOWA

  • Powierzchnia

    400 m2

  • Liczba miejsc

    do 300 osób

  • Cena

    1500 zł do 8h

SALA PARKOWA

Część I Dębowa
  • Powierzchnia

    60 m2

  • Liczba miejsc

    do 60 osób

  • Cena

    500 zł do 8h

SALA PARKOWA

Część II Bukowa
  • Powierzchnia

    60 m2

  • Liczba miejsc

    do 60 osób

  • Cena

    500 zł do 8h

SALA PARKOWA

Część III Lipowa
  • Powierzchnia

    85 m2

  • Liczba miejsc

    do 100 osób

  • Cena

    500 zł do 8h

SALA PARKOWA

Część IV Kasztanowa
  • Powierzchnia

    105 m2

  • Liczba miejsc

    do 120 osób

  • Cena

    500 zł do 8h

SALA KONFERENCYJNA

“Hardtów”
  • Powierzchnia

    52 m2

  • Liczba miejsc

    do 60 osób

  • Cena

    500 zł do 8h

MAŁA SALA KONFERENCYJNA

Pałac Hardta
  • Powierzchnia

    39 m2

  • Liczba miejsc

    do 30 osób

  • Cena

    300 zł do 8h

SALA KONFERENCYJNA

VIP Pałac Hardta
  • Powierzchnia

    41 m2

  • Liczba miejsc

    do 20 osób

  • Cena

    200 zł do 8h